ІНФОРМАЦІЯ

про виконання вимог Закону України «Про звернення громадян»,  Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 щодо роботи

 із зверненнями громадян, що надійшли до Острозької райдержадміністрації у І півріччі 2019 року

 Проведення громадських слухань, днів інформування населення, виїзних прийомів громадян, «днів контролю», засідань колегій та нарад сприяли вирішенню в районі важливих проблем, реалізації конституційних прав і свобод громадян, підвищенню відповідальності посадових осіб щодо кваліфікованого і своєчасного розгляду звернень.

       До Острозької райдержадміністрації протягом І півріччя 2019 року надійшло 162 звернення, що на 156 менше ніж за відповідний період 2018 року (318). З них: 121 – письмові, що на 137 менше, ніж у І півріччі 2018 року (258) та 41 – усне звернення (зареєстровано під час проведення особистих, виїзних прийомів громадян). З усіх звернень – 12 колективні (у І півріччі 2018 року – 17).

          Через органи влади вищого рівня до Острозької райдержадміністрації протягом І півріччя 2019 року надійшло 15 звернень, з них:  з ОДА – 15 звернень.

        Протягом І півріччя 2019 року через урядову «гарячу лінію» та гарячу лінію голови обласної державної адміністрації до райдержадміністрації спрямовано 71 звернення, заявники яких отримали письмові відповіді у терміни визначені законодавством.  67 звернень отримано через урядову «гарячу лінію» та 4 звернення через «гарячу лінію» голови обласної державної адміністрації.

         Протягом звітного періоду до райдержадміністрації звернулося 162 громадяни, що на 156 менше ніж за відповідний період 2018 року (318).

         Аналіз звернень за територіальною ознакою свідчить, що протягом звітного періоду найбільша кількість звернень надійшла від мешканців Могилянівської (18), Оженинської (18), Хорівської (14), Плосківської (9), Розвазької (7), Вельбівненської (7), Межиріцької (6) сільських рад.

         Протягом І півріччя 2019 року в своїх зверненнях громадяни порушили 162 питання різної тематики, що на 156 менше ніж за відповідний період 2018 року (318).

         Актуальними для мешканців району залишаються питання: соціального захисту – 64 (40 %) (призначення та перерахунок субсидій та призначення державних соціальних допомог); аграрної політики і земельних відносин – 30 (18,5 %); питання сім’ї, молоді та спорту - 23 (14 %) та інші питання – 45 (27,5 %).

       Від пільгової категорії населення району до керівництва райдержадміністрації надійшло 17 звернень, або 10 % від загальної кількості звернень. Серед питань, що найчастіше порушувались цими верствами населення, були: надання пільг, отримання субсидії, житла, затвердження технічної документації  та ін.

         З усіх 162 питань: 63 – вирішено позитивно, 88 – дано роз’яснення, 8 –у стадії розгляду до остаточного вирішення.

            Питання роботи зі зверненнями громадян постійно перебуває на контролі у голови районної державної адміністрації. Особлива увага приділяється організації особистого прийому. З метою удосконалення порядку та підвищення ефективності проведення особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації затверджено графік та порядок проведення особистого прийому громадян (Розпорядження голови райдержадміністрації від 25 березня 2019 року № 90).

            Виїзні прийоми за місцем проживання громадян проводяться головою, першим заступником голови, заступником голови, керівником апарату  райдержадміністрації відповідно до окремого графіка. Оголошення про проведення виїзних прийомів громадян розміщується на офіційному веб-сайті та районній газеті «Життя і Слово». За цей період проведено 36 виїзних прийомів, на яких побував 41 громадянин.

            Протягом звітного періоду проведено 18 “прямих телефонних ліній”, під час яких звернулося 22 громадяни.

            На виконання вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, у Острозькій райдержадміністрації працює комісія з питань розгляду звернень громадян. За звітний період було проведено 5 засідань комісії.

          Головою адміністрації  в січні 2019 року затверджено графік проведення перевірок виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008, інших нормативно правових актів щодо роботи із зверненнями громадян в управліннях, відділах райдержадміністрації, виконавчих комітетах сільських рад на 2019 рік.

           Протягом  І півріччя 2019 року проведено п’ять «днів контролю» під керівництвом керівника апарату райдержадміністрації, на яких було заслухано інформацію щодо роботи із зверненнями громадян та порядку ведення діловодства, а також здійснено перевірку стану виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 у виконавчих комітетах Почапківської, Верхівської, Новомалинської сільських рад, управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації, відділі освіти райдержадміністрації.

         Для своєчасного розгляду звернень, що перебували на контролі в райдержадміністрації та уникнення порушень контрольних термінів, виконавцям систематично нагадувалось в телефонному режимі про закінчення термінів розгляду звернень громадян.

           Для інформованості населення з соціальних питань в райдержадміністрації функціонує “мобільний соціальний офіс”.    

          Враховуючи, що рівень роботи із зверненнями громадян є важливим чинником довіри громадян до органів державної влади, районна державна адміністрація і надалі продовжуватиме роботу по вдосконаленню роботи з розгляду звернень громадян, усуненню причин, що змушують громадян повторно звертатись до Острозької райдержадміністрації.

 

Начальник загального відділу

апарату райдержадміністрації                                           К. ДОБРОВОЛЬСЬКА