Проведення громадських слухань, днів інформування населення, виїзних прийомів громадян, «днів контролю», засідань колегій та нарад сприяли вирішенню в районі важливих проблем, реалізації конституційних прав і свобод громадян, підвищенню відповідальності посадових осіб щодо кваліфікованого і своєчасного розгляду звернень.

          До Острозької райдержадміністрації протягом 2019 року надійшло 262 звернення, що на 363 менше ніж за відповідний період 2018 року (625). З них: 206– письмові, що на 510 менше, ніж за відповідний період 2018 року (379) та 56 – усних звернень (зареєстровано під час проведення особистих, виїзних прийомів громадян). З усіх звернень – 14 колективні (за 2018 рік – 30).

          Через органи влади вищого рівня до Острозької райдержадміністрації протягом 2019 року надійшло 25 звернень, з них: з ОДА – 25 звернень.

          Протягом 2019 року через урядову «гарячу лінію» та гарячу лінію голови обласної державної адміністрації до райдержадміністрації спрямовано 129 звернень, заявники яких отримали письмові відповіді у терміни визначені законодавством. 

          Протягом звітного періоду до райдержадміністрації звернулося 262 громадянина, що на 363 менше ніж за відповідний період 2018 року (625).

         Аналіз звернень за територіальною ознакою свідчить, що протягом звітного періоду найбільша кількість звернень надійшла від мешканців Оженинської (32), Могилянівської (24), Хорівської (21), Плосківської (15), Української (11), Межиріцької (11),  Мощаницької (10), Вельбівненської (10), Сіянцівської (8), Тесівської , Розвазької, Новомалинської (7) сільських рад.

          Протягом 2019 року в своїх зверненнях громадяни порушили 262 питання різної тематики, що на 363 менше ніж за відповідний період 2018 року (625).

         Актуальними для мешканців району залишаються питання: соціального захисту – 96 (37 %) (призначення та перерахунок субсидій та призначення державних соціальних допомог); аграрної політики і земельних відносин – 49 (19 %); питання сім’ї, молоді та спорту - 52 (20 %) та інші питання – 59 (23 %).

       Від пільгової категорії населення району до керівництва райдержадміністрації надійшло 21 звернення, або 8 % від загальної кількості звернень. Серед питань, що найчастіше порушувались цими верствами населення, були: надання пільг, отримання субсидії, житла, затвердження технічної документації  та ін.

         З усіх 262 питань: 110 – вирішено позитивно, 145 – дано роз’яснення, 7–у стадії розгляду до остаточного вирішення.

        Питання роботи зі зверненнями громадян постійно перебуває на контролі у голови районної державної адміністрації. Особлива увага приділяється організації особистого прийому. З метою удосконалення порядку та підвищення ефективності проведення особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації затверджено графік та порядок проведення особистого прийому громадян (Розпорядження голови райдержадміністрації від 25 березня 2019 року № 90).

            Виїзні прийоми за місцем проживання громадян проводяться головою, першим заступником голови, заступником голови, керівником апарату  райдержадміністрації відповідно до окремого графіка. Оголошення про проведення виїзних прийомів громадян розміщується на офіційному веб-сайті та районній газеті «Життя і Слово». За цей період проведено 25 виїзних прийомів, на яких побувало 56 громадян.

            Протягом звітного періоду проведено 12 “прямих телефонних ліній”, під час яких звернулось 40 громадян.

            На виконання вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, у Острозькій райдержадміністрації працює комісія з питань розгляду звернень громадян. За звітний період було проведено 12 засідань комісії.

          Головою адміністрації  в січні 2019 року затверджено графік проведення перевірок виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008, інших нормативно правових актів щодо роботи із зверненнями громадян в управліннях, відділах райдержадміністрації, виконавчих комітетах сільських рад на 2019 рік.

       Протягом 2019 року проведено 11 «днів контролю» під керівництвом керівника апарату райдержадміністрації, на яких було заслухано інформацію щодо роботи із зверненнями громадян та порядку ведення діловодства, а також здійснено перевірку стану виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 у виконавчих комітетах Почапківської, Верхівської, Новомалинської, Вельбівненської, Грем’яцької, Кутянківської, Милятинської, Мощаницької сільських рад, управлінні соціального захисту населення, відділі освіти, відділі містобудування, архітектури та ЖКГ райдержадміністрації.

       Для інформованості населення з соціальних питань в райдержадміністрації функціонує “мобільний соціальний офіс”.    

          

 

Керівник апарату

райдержадміністрації                                                      Людмила КОЗАК